onsdag den 29. december 2010

Den største og bedste julegave!

Øj mand altså! Jeg har gået og håbet på, at The Official Michael Jackson Opus ville lægge under juletræet til mig i år. Jeg fik nemlig min Bonusfar til, at bestille den hjem, da jeg var på besøg i forbindelse med min Mor og Bonusfars sølvbryllup. Min Bonusfar tvivlede dog meget på, at den overhovedet ville blive sendt. Men det gjorde den! Min Bonusfar fortalte, at den var ankommet tre dage efter, at han havde bestilt den. Det er simpelthen et fantastisk mesterværk af en bog, og ja, den er faktisk pænt stor og tung! Brormand har sagt, at jeg burde få lavet en holder til bogen, sådan at jeg altid kan havde den liggende fremme! Jeg er så ubeskriveligt glad for denne bog. Den har jeg godt nok ønsket mig længe, og nu er den endelig min!

Ingen kommentarer: