fredag den 21. januar 2011

At vedligeholde sin skofetisch.

Jeg har taget et par sko (okay, mange sko) med mig, da jeg for en lille uges tid siden blev fragtet Nordenfjords, og det var måske lidt for modigt, at tage så mange sandaler med? Det er jo ikke ligefrem årstiden til, at gå med bare tær. Der er omkring 4 minusgrader her til morgen, og jeg glæder mig absolut ikke til, at skulle cykle på arbejde! Men det er meget smukt, når jeg cykler hjem om eftermiddagen i solskin og bare nyder den blå himmel. Godt nok er det stadigvæk bidende koldt, men så længe det hverken sneer eller regner, så er det dejligt.

Selvfølgelig har jeg ikke taget alle mine sko med (men jeg havde lyst til det!), og det siger jo sig selv, at de fleste af dem bare har stået og flottet sig, men jeg skal jo pleje min skofetisch ;)

Ingen kommentarer: