onsdag den 12. januar 2011

Better og hoppebolden.

 Better har en lille, fin hoppebold, som får lidt tæsk en gang imellem, men da jeg opfordrede til leg, sad Better bare og gloede på mig, mens jeg drønede rundt i lejligheden, for at fange den skide bold. Måske synes Better, at jeg også burde melde mig til januar-slankekur-af-med-julefedet-hysteriet?

Da jeg så lokkede ham med bolden lige foran snuen af ham, troede han at jeg ville kæle for ham - og så gik Better. Så fandt jeg da ud af, at Better ikke gad lege med hoppebold. (og at jeg har dårlig kondi).

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Faktisk var det sådan et nybegynder sæt som jeg havde til at stå i et par måneder og jeg tænkte at i aften gør jeg det. Har tiden og overskudet til det nu her jo.
Men bestemt noget jeg vil prøve og lave en anden gang igen.

Hvis han ikke er vant til at du er til at lege med så kræver det jo lidt tilvændning. Men jeg ville også gå hvis jeg troede der var en som ville nusse mig og så bare sidde med en bold foran næsen på en:P