fredag den 7. januar 2011

Hvad skal de der crap-indlæg til for?

Som du sikkert har set, så har jeg i det nye år postet noget crappy hver eneste dag fra min hverdag. Og det er der en ganske bestemt grund til. Jeg kender efterhånden mig selv godt nok til at vide, at selv den mindste ting kan gøre mig irriteret, frustreret, negativ, en sortseer o.l. Derfor bruger jeg de såkaldte crap-indlæg til, at vise situationen i en nøddeskal, og så kan jeg grine lidt af det. For på trods af alle de negative følelser, som opstår pga. en bittelille ting, så er det jo heller ikke værre end at jeg kan grine af det. Det, at grine af alt det crappy, som jeg kan stirre mig blind på, gør at jeg ikke tager det så tungt. Jeg laver min egen terapi ved at skrive crap-indlæg på bloggen, og det gør mig i bedre humør.

Hvis du synes, at mine crap-indlæg er lidt for banale, så er det altså ikke for at male fanden på væggen og sende dårlige vibes ind i dit liv via computerskærmen. Det er netop for at tage ham ned af væggen, at jeg skriver om noget, som egentlig slet ikke burde skrives om. Det er sådan jeg holder de mørke tanker nede. 

Ingen kommentarer: