fredag den 7. januar 2011

Om gossip og fokus og vejen videre frem.


Nu, hvor jeg kun har en blog i stedet for 3, vil der ske et par ændringer, naturligvis, men det er ikke ensbetydende med, at jeg helt har mistet interessen for, at videreføre mine ideer fra mine tidligere blogs. Jeg skriver jo stadigvæk om min hverdag, Better, Michael Jackson og celebrities – om end det kun er blevet til et enkelt indlæg om Madonna, siden jeg oprettede min nye blog. Jeg har ikke mistet min interesse for gossip, men jeg har ændret syn på al den gossip, som man kan læse om diverse celebrities i sladderblade og på nettet.

Jeg bebudede, at jeg ville ændre fokus på min gossipblog, lige inden jeg oprettede ’Det finurlige hjørne’, og det fokus vil jeg forsøge at fastholde her på min nye blog. Jeg vil ikke gå så meget op i sladderen, men hellere sætte fokus på kunsten/varen/produktet, som de kendte slynger ud i hovedet på os ved en hver given lejlighed ;) Men det kan jo nok ikke undgås, at der sniger sig lidt sladder ind hist og her, for det hører jo også med til fortællingen om de kendte.

Tilbage i oktober sidste år skrev Stevie (Maria) fra WeeWee Magazine en kommentar på min gamle gossipblog om, at det kunne være spændende, hvis jeg skrev om barnestjerner med fokus på hvordan det er gået dem siden karrierens begyndelse. Og jeg har bestemt ikke glemt Maria’s ide. Faktisk har jeg allerede fået samlet et par navne på min ’huskeliste’ over barnestjerner, som kunne være interessante at kigge nærmere på. Og hvad er mere nærliggende end at kastet blikket på en gut, som har fået lidt omtale på forsiden af ’Se&Hør’ i denne uge, og som syntes det var svært, at være 11 år ;) 


Ingen kommentarer: