fredag den 21. januar 2011

Sovetrolden

Better nyder virkelig, at vi lige pt. er bosiddende hos min Mor og Bonusfar. Der er altid nogen hjemme, der er masser af kvm og der er rig mulighed for, at snuppe sig en lur i ny og næ. Better har allerede fundet sig et par ynglingssovesteder. Oftest ligger han inden under min seng, gemt bag nogle stolehynder, og det er ikke altid lige let, at spotte ham derinde i halvmørket. I går, da jeg kom hjem fra arbejde, var jeg lige ved at blive urolig, for jeg kunne ikke finde ham. Da jeg så kiggede endnu engang inde på mit værelse, fandt jeg ham sovende under min dyne. Og han var absolut ikke tilfreds med, at jeg løftede dynen og kiggede til ham.

Det er altså hyggeligt med sådan en lille sovetrold - men jeg ville gerne, at han ikke vækkede mig midt om natten, for jeg vil også gerne sove en gang imellem. ;)

Ingen kommentarer: