tirsdag den 22. februar 2011

Bagegrej.

 Da jeg handlede ind i går eftermiddags, fandt jeg disse chokoladebogstaver og -tal blandt en masse andre nedsatte varer, og de er jo super til en lagkage fx. Jeg har tjekket holdbarhedsdatoen, og der går en rum tid, før de er for gamle ;) Så skal jeg bare finde en anledning til, at lave lagkage.

Da Better besluttede sig for, at lave et ret kikset stunt i formiddags, som resulterede i en smadret lysestage, måtte jeg ned i byen og finde en ny stage. Og når nu jeg alligevel var i Imerco så..... have jeg også en siliconeform til muffins med mig, da jeg forlod forretningen ;) (jeg har ingen tålmodighed).

 Jeg var også lige et smut forbi Netto, da jeg skulle handle ind til endnu en omgang muffins (denne gang MED banan), og så fandt jeg disse fine muffinsforme med roser på (virkelig tøset I know). De skal dog ikke gemmes som fx. mine Barbapapa muffinsforme, for  i modsætning til de tøsede forme, så skal Barbapapa bruges til en ganske særlig lejlighed ;)

Opskriften på bananmuffins bag på emballagen er stort set identisk med opskriften fra det lille hæfte, som var med Familie Journalen. Der kan man bare se ;)

Ingen kommentarer: