torsdag den 10. februar 2011

Better er altså såå forkælet! ;)

 Han var så heldig at få denne legepind af Brormand og Svigerinde i går aftes, da de var på besøg. 

 På et tidspunkt havde Better mistet interessen for sin nye legepind, og så sad jeg og legede alene. Svigerinde mente, at jeg havde gode evner som kat, og sådan noget skal man altså ikke sige til mig to gange, så jeg udfoldede mig i bedste Better-stil (hvilket er virkelig, virkelig svært) og så udbrød min Mor "Ja, den ene er mere skør end den anden!". ;)

På et tidspunkt i løbet af eftermiddagen, hvor Better og jeg tog en slapper på stuegulvet, sagde min Mor, at Better burde have været en mand når nu jeg er så forelsket i ham. Altså, hvordan kan man ikke være forelsket i Better?! ;D

Jeg tvivler også meget stærkt på, at der overhovedet eksisterer en mand, som er lige så loyal som Better!

Better blev virkelig kørt træt i går, for både Svigerinde og jeg legede med ham længe (dog ville Better hellere jagte sit elskede målebånd end den nye, farvestrålende pind!), og Svigerinde fik faktisk Better til at springe over en forhindring! Den lille kat har jo skjulte talenter, så nu skal der øves spring for fremtiden ;)

Ingen kommentarer: