søndag den 27. februar 2011

Er det en hjerne eller hvad?




Jeg var lige et smut i Østjylland den anden dag, og på vej ned til min kiropraktor mødte jeg denne dims, og jeg skal lige love for at jeg tænkte mit da jeg så den.  Mest af alt ligner det jo en hjerne....


Men en hjerne er jo ikke udformet sådan, så jeg måtte altså finde ud af hvad det var. Tænk, at man fremstiller en dims i sådan en tyndskids-lorte-lignende farve....

Da jeg fandt dette skilt (som er godt gemt væk når man kommer ned i byen fra vest) fik jeg opklaret mysteriet; Det er et pollen (fra ahorn) som er forstørret 100.000 gange. Det forklare så den kedelige, grimme farve....
Om det så er kunst, kønt eller andet, ja, det kan jeg ikke lige bestemme mig for..... jeg tænker stadigvæk på en hjerne, der har fået en grim omgang tyndskid!

Ingen kommentarer: