tirsdag den 15. februar 2011

Go' Morgen!

Det har fyget med sand og jord fra markerne på den anden side af vejen hele dagen i går, så de gamles kummefryser har fået nyt look! Der ligger et lag jord over alt udenfor. Selv min cykel har skiftet farve fra hvid til brun! Normalt er jeg meget betaget af den fine udsigt, som de gamle har her fra matriklen, men det er knap så betagende, når man slæber en sandkassen med indenfor hver gang man har været ud for at ryge.

Det blæser stadigvæk her til morgen, men dog ikke nær så kraftigt som i går. Jeg undre mig også over hvor det der sne er blevet af?! De sagde ellers i går, at der ville komme sne natten mellem mandag og tirsdag. Måske begynder det først at sne når jeg skal cykle på arbejde..... Nå, nok om det skide vejr. Det ændre sig jo ikke bare fordi jeg taler om det. Desværre. (Forår hvor er du?!)

Der er sikkert en del af jer, som har vinterferie nu, og I laver sikkert en masse spændende, afslappende ting i disse dage. Jeg har først ferie i næste uge, og jeg GLÆDER MIG! Jeg har ikke planlagt noget, udover at få læst 'Skyggesjæle' og 'Elefantpasserens børn'. Nu vil jeg fortsætte med mit morgenritual (lave smoothie) og drikke kaffe, mens jeg lytter til vinden og glæder mig over, at jeg ikke skal vaske vinduerne udenfor!

Ingen kommentarer: