torsdag den 10. februar 2011

Jeg HADER stikkesting!

 Men! det er altså sååå rart, når det allersidste stikkesting er sat!
 Jeg har broderet de fire årstider til min Mor. 'Vinter', 'forår' og 'sommer' blev jeg færdig med for en del år siden, men da min Mor ikke helt kunne finde ud af at sy 'efterår' fik jeg også lov til, at broderer den for hende. Her til aften var årstiderne fuldendt.
Min mor har  også haft rammerne til at ligge i en del år, og nu er de klar til at komme op og hænge. Hvis de gamle ellers kan finde plads til dem ;) De har en hel del ting på væggene.

2 kommentarer:

KELSEY sagde ...

Hallo.
Dit mønster til disse fine 4 aarstider er det muligt at købe de brugte eller en kopi af dig.
JEG ER EN GAMMEL BEDSTEMOR SOM BOR OPPE I DEN SVENSKE SKOV HAR 15 BØRNEBØRN OG DET ER JO EN FLOT JULEGAVE TIL DE STØRSTE AF DEM SAMT ET MINDE OM GAMMELMOR.
Mvh.
Kelsey
myg@bjellerhult.se
Ps
Da jeg var ung broderede jeg de fire årstider af Mads Stage til mine Svigerforældre.
Nu er de borte men den ældste datter har dem nu i sit hjem.

Mona sagde ...

Hej!
Min mor har købt broderierne for mange år siden, så jeg ved ikke hvor de er købt. Mønstrene er efterfølgende blevet pakket væk hjemme hos min mor, så på nuværende tidspunkt kan jeg ikke hjælpe dig.
Venlig hilsen, Mona