søndag den 27. februar 2011

Melodi Gran Prix 2011.

Okay, lad mig først starte med at sige, at jeg først så MGP fra den der semifinale, hvor kun 4 sange skulle synges igen. Altså så jeg kun hende med næsten intet tøj på (men hendes hjerte lever åbenbart af det), jyden der ikke kunne sove (mon hun har drukket for meget kaffe?), de 4 drengerøve med en ven i London (jeg vil da også have en ven i London) og tøsen med alt for mange boys omkring sig (og kan nogen sige mig hvorfor hun havde taget sin mormors blå underbukser på?)... (okay, jeg var stadigvæk lidt fuld efter aftenens festmåltid).

Jeg kunne altså bedst li jyden (jeg er selv jyde) og de 4 drengerøve. Og af de to sange foretrak jeg altså de 4 drengerøve, så jeg var glad - det kan sikkert skyldes at forsangeren er min nye TV-kæreste (for han var da røvlækker) - but apart from that, så aner jeg ikke en kæft om hvordan de andre solister klarede sig! Gik jeg glip af noget? Var hende der fra Ace of Base noget ved? Hvem syntes du skulle have vundet? Var du også lidt fjollefuld i går aftes? (og er MGP egentlig ikke bare hammermorsomt når man har en kæp i øret?)....... Gad vide om jeg er lidt bagstiv her til morgen.....!?!

Ingen kommentarer: