lørdag den 5. februar 2011

Nu vil jeg gøre min mor kunsten efter!

I går aftes, efter X-factor var slut, hørte jeg nogle meget mærkelige lyde ud fra køkkenet. Først troede jeg, at Better lavede et eller andet, men Better lå og sov under en stol i stuen. Da jeg så gik ud i køkkenet for at se hvad der foregik, stod min mor og vaskede fingre. Og det var der jo ikke noget underligt i. Men hendes hvide "mælkeskæg" afslørede hende; hun havde stået og spist en flødebolle i smug ud i køkkenet, og det var da hun tog flødebollen op af æsken, at det gav de der mærkelige lyde. Tænk, at min mor kan finde på at "hygge-spise" i smug - jeg troede kun det var børn, der kunne finde på sådan noget ;)


Dette var min no. 2 flødebolle, som jeg spiste inde i stuen, i går aftes - noget skulle jeg jo spise, mens X-factor finalisterne lod vente på sig.

Ingen kommentarer: