lørdag den 26. marts 2011

Brok dig! Det betaler sig!

Her til morgen er der en nyhed på TV2 News om, at hvis man brokker sig til sit mobiltelefonselskab så kan man få en billigere abonnementsordning ved selvsamme selskab. De fleste ved det bare ikke. Mobiltelefonselskaberne har den politik, at de først giver kunden det virkelig billige tilbud, når kunden truer med at skifte selskab. Men man behøver ikke true med, at skifte selskab. Det har jeg i hvert fald erfaret.

Min økonomi er jo ikke værd at tale om, men da banken mente, at jeg burde får taletidskort, blev jeg sgu lidt muggen på banken. Mit mobiltelefonselskab plejer at ringe en gang imellem for at høre, om jeg er tilfreds osv. Da de ringede sidste gang, sagde jeg det som det var, nemlig at banken ville at jeg fik taletid. Og altså, taletidskort er altså ikke noget jeg kan bruge til noget! Det gider jeg altså ikke. Jeg bliver snart 30 år, og det kan altså ikke være rigtigt at jeg skal have taletid. Det havde jeg da jeg fik min første mobil (hvilket var en telefon fra Mobilix). Så fik jeg et billigere abonnement hos mit mobiltelefonselskab. Så nemt kan det gøres.

Derfor vil jeg opfordre dig til, at undersøge muligheden for, at få et billigere abonnement hos dit mobiltelefonselskab. De har billige abonnementer, men det er naturligvis ikke dem de sælger i første omgang. De skal jo køre deres forretning.

Ingen kommentarer: