onsdag den 1. juni 2011

Åh hvilken herlig morgen!

Og det er tiltrængt, for jeg fik migræneanfald i søndags, og det var bestemt ikke rart! Jeg har aldrig haft migræne før. Jeg var ude ved Looney og blive passet og plejet fra mandag til tirsdag. Det er sgu rart at blive opvartet når man har det skidt. Jeg håber ikke, at jeg skal opleve sådan en omgang migræne foreløbigt!

Brormand er virkelig en guttermand! Jeg bliver jo snart 30 - måske skulle jeg ansøge kommunen om en rollator? - så Brormand har lige foræret mig et halvt års internet til at bruge derhjemme! Det bliver altså rart! Har set alt for mange film i den sidste tid - hvilket er hyggeligt nok - men jeg mangler altså at kunne gå på nettet! Så tusind tak, Brormand!

2 kommentarer:

Nørden sagde ...

Du har da en fantastisk brormand - velkommen tilbage på nettet :-D

Mona sagde ...

Det er såå lækkert! ;)