fredag den 12. august 2011

Min fødselsdag!

 Øj, nu er jeg 30. Men det gjorde faktisk slet ikke ondt, og da jeg kiggede mig selv i spejlet onsdag morgen, ja så lignede jeg stadigvæk mig selv. Det er åbenbart kun i tiden op til, at man runder det skarpe hjørne, at man er ængstelig. Jeg havde en pragtfuld fødselsdag. Først var jeg på AOF, hvor jeg brugte rigtig lang tid på, at planlægge fremtidens mål og delmål. Da jeg så følte, at nu kunne jeg ikke gøre mere ved det, skyndte jeg mig hjem og fik gjort hele hytten ren. Der havde været håndværkere og skiftet faldstammen i mit køkken mandag og tirsdag, så der trængte til, at blive gjort rent.
 
 Eftermiddagen blev præget af uventet besøg af B's mor og søskende, som kom med blomster, og afleverede en gave fra B. B havde købt den sidste Harry Potter bog til mig, og jeg er jo en af dem, som har overgivet mig helt og aldeles til Harry Potters univers noget senere end så mange andre mennesker, så jeg blev rigtig glad for bogen! Jeg er inde i en periode, hvor jeg læser rigtig mange bøger, og jeg skal også have opdateret min læselisten, men først et par skal jeg liige fortælle jer om min fødselsdag.

Senere på eftermiddagen modtog jeg en kasse med frostvarer til fryseren fra Looney, og det hjalp godt på udseendet i min gabende tomme fryser. Det er altid rart, at modtage mad-gaver ;)

 Jeg havde inviteret min Far til, at komme om aftenen og spise aftensmad sammen med mig. Jeg hentede to portioner dagens middag ved et take-away sted her i Randers, hvor de virkelig forstår at lave god, gammeldags dansk mad. Og det smagte virkelig godt. Vi fik forloren hare, og is til kaffen bagefter.

 Min Far havde også købt blomster til mig, og så fik jeg en æske chokolade og lidt penge i fødselsdagsgave også.

 Better blev ikke snydt for gaver på min fødselsdag, for min Far havde købt lidt nyt legetøj til det bette kræ, og Better var ganske godt tilfreds med to nye mus og en lille bold.

Jeg fik også kort og lykønskninger over telefon på min fødselsdag samt virkelig mange hilsner på Facebook. Jeg har haft en fantastisk fødselsdag, og tænk nu er jeg faktisk 30 år. 


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det lyder da bestemt ikke hårdt at blive 30.

Men tillykke^^