tirsdag den 9. august 2011

Min skønne, dejlige Looney!

Looney og hendes familie var med til, at fejre min fødselsdag, og Looney's gave var virkelig gennemtænkt!

 Jeg fik en pose og et gigantisk kort (som selvfølgelig forestillede en kat!), hvor Looney havde indsat et gammelt billede af os to, og skrevet en rigtig lang, smuk hilsen til mig. 

 I posen var der en pakke med en masse tyggegummi, som har en ganske særlig betydning - og som jeg først fattede dagen efter (man er vel blondine!) - og en krukke.

I krukken var der peberkorn og en forfærdelig masse 50-kronesedler. Det var Looney's bidrag til den der tattoo, som jeg går og drømmer om. Nu er opsparingen i gang, hvilket er dejligt, nu skal jeg så bare tage mig sammen til, at gå ned til tatovøren og finde ud af en pris....

Ingen kommentarer: