mandag den 15. august 2011

Nå, men man kan da også bare tage til Århus!

Jeg har været i Århus i dag, og jeg er glad for, at jeg ikke tjekkede hvor lang en gåtur jeg ville få ud af det, inden jeg tog af sted. Jeg var rundt med opslag vedr. lejlighed og studiebøger. Jeg slog et smut forbi tandlægeskolen, som jeg gik på, da jeg læste til klinikassistent, men det var en stor byggeplads. Informationstavlen kunne fortælle, at hele skolen er under ombygning. Jeg gad godt vide, om de bliver færdige til studiestart i september?!

 Jeg var heldig med vejret, for der kom kun en kort byge, da jeg var ankommet til Århus, og ellers holdt det tørt. Det var egentlig hyggeligt, at gå igennem universitetsparken. Det er alt for længe siden, at jeg har været der.

På tilbagevejen til banegården satte jeg mig på en bænk på gågaden og fik en kop kaffe. Kaffe, som jeg havde med hjemmefra ;) Det var tiltrængt. Jeg burde egentlig have fået mig en kop kaffe i parken, når jeg nu var der, men det var nu også meget hyggeligt, at kigge på folk i gågaden, selvom det var lige ved butikkernes lukketid.

Jeg har ømme fødder nu, og er pænt træt, selvom jeg ikke har lavet ret meget andet, end at sove og slappe af i weekenden. Måske er jeg blevet træt af, at sove så meget? Der er Randers Uge i denne uge, og jeg har et par arrangementer, som jeg gerne vil til - alt sammen ganske gratis (jeg kan godt li gratis ting) - og så skal jeg jo på AOF i denne uge. Jeg søger jobs over hele landet i denne tid, hvilket jo så betyder, at jeg må flytte fra Randers, hvis jeg altså få et job andet steds. Men når nu lejligheden er sat til salg, så gør det ikke så meget.

Ingen kommentarer: