torsdag den 15. september 2011

Better er træt af valgkamp.

 Jeg har meldt mig ind i Socialdemokratiet, og fik tilsendt en mappe med badges og balloner bl.a. De skulle naturligvis pustes op med det samme, og så fik de lov til, at pynte i stuen gennem hele valgkampen. En efter en er de sprunget, sp jeg har kun 1 ballon til valgaftenen, men det er okay. Jeg har hele tiden samlet ballonerne op, når de var sprunget, men jeg har alligevel misset én.

Den anden dag, da jeg tømte kattebakke, fandt jeg den sidste sprungne ballon, og nu kan du kalde mig dyremishandler og uansvarlig (og tak, jeg har det altså herre ringe over det), men det viste sig, at Better havde spist en sprungen ballon, og den havde så fået en tur gennem Betters fordøjelsessystem. Så hvis du er sart, skal du ikke nærstuderer følgende billede (nu er du advaret):

Den røde ballon efter turen gennem Betters fordøjelsessystem. Altså ved jeg nu, at Better skider højt og flot på Socialdemokratiet.

Og bare så der ingen tvivl er, så er Better frisk og glad (også selvom det absolut ikke kan være sundt for en kat, at spise en ballon).

Ingen kommentarer: