tirsdag den 27. september 2011

Meditation på en søndag.



Hvor er det bare pragtfuldt, at september måned giver os en snert af sensommer i disse dage! Søndag gik jeg en lang tur, og satte mig til at mediterer nede ved åen. Lige hvad jeg havde brug for! Og der var mange andre, som også bare ville ud i det gode vejr! Det føles underligt at gå rundt i det tidlige efterår, hvor bladene er begyndt at skifte farve, og så føle en trang til at være udenfor hele tiden og spise is og tage sol og lege det er sommer... Det danske vejr er spøjst. Men jeg nyder det, for lige rundt om hjørnet kommer vinteren, og med de sidste to års kulde og sne bliver vinteren i år sikkert lige så kold og våd og mørk.... Derfor suger jeg al den sommer til mig, som jeg kan komme til. Man skal jo samle forråd til vinteren ;) Jeg håber I alle nyder solen i disse dage! 

Ingen kommentarer: