torsdag den 22. september 2011

Næste station.....Fredericia?!

Jeg har været til jobsamtale i Århus her til aften, og togturen derned var præget af voldsom nervøsitet. Hvorfor aner jeg ikke, men jo længere jeg tænkte på uroen i maven, jo mere nervøs blev jeg. Da toget nærmede sig Århus station, kunne computerstemmen fortælle, at 'næste station Fredericia'. ?!? Der sad jeg, hammernervøs, og tænkte 'nej nej, jeg har jo ikke sovet!'. De andre i stillekupeen kiggede rundt, grinede lettere nervøst og mumlede at det da vist var en fejl. Jeg undslap også lidt fnis, for hvad skulle jeg ellers gøre? Lidt efter fortalte stewarten, at der åbenbart kunne gå kuk i computeren, og at næste station selvfølgelig var Århus. Da grinede jeg, for så var den frygtelige togtur endelig ovre.

Jobsamtalen gik vist okay, men jeg nåede ikke at fortælle halvdelen om mig selv. Jeg kan forvente svar en gang i næste uge. Men tak til DSB computerdamen fordi hun lige lettede stemningen et par grader! ;)

Ingen kommentarer: