søndag den 16. oktober 2011

Better er flyttet hjemmefra!

 Det er efterhånden et par dage siden, at alle Betters ting blev pakket ned, og gjort klar til at han kunne flytte på landet. Jeg har længe overvejet, om Better skulle bo et andet sted, end her i min lille lejlighed, og jeg fandt det helt rigtige sted til ham. Nu skal han bo sammen med et par heste, en kattekilling og, nå ja, tre mennesker. Og der er masser af mulighed for at komme ud og få luft under vingerne. Hvilket Better allerede gjorde den første nat. Heldigvis fandt han hjem til sit nye hjem igen, og jeg var ret imponeret over, at han bare sådan uden lige gik ud i verdenen! Jeg er så stolt af Better, og jeg ved at han er hos nogle fantastiske mennesker. Han har allerede charmet sig ind hos dem, og de er glade for det bette kræ!

Dette er - indtil videre - det sidste billede af mig og Better. Men bare rolig, jeg ved hvor han bor, og jeg er altid velkommen  hos dem, så på et tidspunkt kommer der nok flere Better-billeder her på bloggen.

Hvor er det altså vildt, når ens lille skat bliver voksen og flytter hjemmefra ;)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det må være hårdt. Men syntes det er flot at du har kunne tage det valg

Mona sagde ...

Hejsa!
Det er faktisk ikke så hårdt, som jeg ellers frygtede at det ville være. Men det hjælper nok også en del, at han er faldet godt til og det skønt ;)