torsdag den 12. april 2012

50 dage - and counting.

Jeg kom liiige til at 'hvor-er-det-bare-synd-for-mig'-trøsteshoppe lidt på H&M's website. Eller...altså, jeg sad og overvejede om jeg skulle have en ny sommerjakke, for den jeg har er fra sommeren 2008, og er altså købt i H&M's børneafdeling...og der er gået hul på lommerne. Sidst jeg kiggede rundt efter en jakke på hm.com fandt jeg ikke noget, der faldt i min smag (hvis altså tøj fra H&M er en smag). I går aftes faldt jeg så over denne t-shirt...


Og nej, det er ikke en jakke, men altså det er jo MJ, og det kan jeg så absolut ikke stå for. Den var på tilbud, og jeg havde et gavekort liggende, fordi H&M på et tidspunkt sendte en forkert vare, så det ville jeg da benytte mig af. Til mit held, eller hvad man nu skal kalde det, fandt jeg en jakke, som også røg i indkøbskurven.

Nu mangler der så bare noget forårsagtigt/sommerligt vejr...

Ingen kommentarer: