søndag den 1. april 2012

Mere duftevand.

Til jul fik jeg et gavekort af Brormand og Svigerinde til Matas, og for det købte jeg lidt forskellige ting, bl.a. en duft af Mariah Carey 'Forever'. Den var på tilbud, og den er ganske fin i duft. Jeg ville havde smidt billedet op på bloggen tilbage i slutningen af december, men så langt kom jeg aldrig. Bedre sent end aldrig.


Da Brormand og Svigerinde flyttede i hus smed mine Svigerinde en masse ting ud, og jeg gik lidt på rov i bunken af skrald, og fandt en lampe og et billede af Trampedach, som jeg da gerne ville have hjem til mig. Jeg fandt også billedrammer og sammenfoldelige stof/plastikkasser, som jeg dog ikke har fundet nogen nytte af. Men det skal nok komme.


Lampen er ikke med på billedet, og Trampedach billedet kan man ikke rigtig se. Billedet, som nok bare er en plakat i ramme, forestiller to mennesker på vej til at kysse hinanden (det ser i hvert fald så dan ud). Farverne er brune, sorte og røde, og jeg synes det passer ganske godt her i min stue.

Ingen kommentarer: