søndag den 1. april 2012

Søvnløs.

Kender I det når man går i seng, fordi man føler sig helt banket og egentlig bare gerne vil sove, og så ender det med, at man ligger og vender og drejer sig i flere timer inden man falder i søvn? Sådan en nat har jeg haft. Jeg gik i seng omkring midnat, men lige da jeg havde fået lagt mig godt tilrette, begyndte tankerne at flyve af sted om alt og ingenting. Efter en time kom jeg i tanke om noget, som jeg hellere måtte skrive ned, og da jeg så var kravlet ned under dynen igen, så stormede der en flok unge mennesker ned af trappen i opgangen og hold-nu-kæft hvor de larmede!!! Så kunne jeg ligge og blive muggen over det (og føle mig som en sur, gammel kælling). Heldigvis fandt jeg da ind i drømmeland på et eller andet tidspunkt i nattens løb, men hvorfor fanden skulle en vis hr. taxachauffør snige sig ind i mine drømme?!?. Christ.

Denne morgen (okay, det er langt op af formiddagen) har stået i hyggens tegn med en ordentlig omgang morgenmad, Weekend Weekend på TV2 og så aprilsnar-sms'er fra Brormand om en graviditet...Jeg havde dog regnet ud, at det var fup. Det er jo den 1. april i dag.

Ingen kommentarer: