tirsdag den 16. september 2014

Brug for lidt kreativ hjælp

Jeg har kastet mig over at lave et kludetæppe. Eller - jeg begyndte tilbage i '10 -'11 at strikke et kludetæppe, men så løb jeg tør for garn og kom aldrig videre. Dette har jeg så fundet frem igen, og har også fået købt en masse garn (nogle laver kludetæpper af garnrester - jeg køber garn for at lave et kludetæppe - det er jo også vildt fristende, når nu garn er på tilbud i diverse supermarkeder (var der nogen der sagde efterår og indendørs sysler?)).

Det påbegyndte kludetæppe består af farverne rød, grå og brun, og danner kun en mindre rektangel. Jeg forestiller mig at de tre andre rektangler skal består af 1: orange, grøn og sort (ikke købt endnu). 2: hvid, mørke lilla og ? 3: Blå, pink (ikke købt endnu) og ?



Det som jeg mangler hjælp til er de to ukendte farver. Hvad kan passe sammen med hvid og lilla, og blå og pink? Jeg vil helst undgå at den samme farve går igen (men det kan måske godt blive svært......). Hvis du har nogle ideer vil jeg meget gerne høre dem ;)
På snarligt gensyn!

Ingen kommentarer: