mandag den 10. november 2014

Og det blev Mandag.

Jamen....suk for en mandag altså. Jeg går rundt og er forkølet i disse dage, og de sidste to nætter har jeg hostet mig selv i søvn. Jeg kan sagtens gå hele dagen og bare være snottet, men lige så snart jeg rammer hovedpuden så hoster jeg. Og hoster og hoster og hoster. Og det er altså pænt træls. Jeg fik ikke mange timers søvn, hvilket ellers var tiltrængt, og da vækkeuret ringede havde jeg mest af alt lyst til, at blive under dynen. Op kom jeg, og så gik det ellers ned ad bakke. Jeg fik byttet om på højre og venstre i dag på arbejde, og det er altså ikke særlig smart i min branche - der skete ikke nogen skade ved det, men stadigvæk. På et tidspunkt i løbet af eftermiddagen fik jeg klemt mit ben - ikke på den alvorlige måde - men det gjorde alligevel sindssygt ondt, fordi jeg i forvejen har en dyb hudafskrabning (det er nok nærmere en mindre flænge) på skinnebenet. Flængen fik jeg torsdag morgen i sidste uge, da jeg gik ind i en trækasse. Jeg var lidt stresset og havde mere travlt med, at kigge ud af vinduet end at se hvor jeg gik. Det har gjort ondt i det ben lige siden torsdag, så jeg kunne altså godt have undværet at få klemt mit ben i dag. Men altså for at det ikke skal lyde alt for dramatisk, så tager jeg ikke smertestillende eller noget. Benet er bare pishamrende ømt! Nogen der kan sige mig hvor længe man kan have ondt i et ben bare fordi man er gået ind i noget?

Jeg tror bare jeg går i seng. Kan ikke huske hvad jeg mere ville skrive. Måske skulle jeg sove halvsiddende i min sofa i nat? Så kan det være at jeg for en gangs skyld ikke skal hoste mig selv i søvn....  

Ingen kommentarer: