søndag den 29. marts 2015

Det (pisse) hår vol. 2

Godmorgen.

Efter en nat hvor jeg ikke fik ret meget søvn (tak, Sommertid), har jeg selvfølgelig fundet en måde som jeg burde have benyttet mig af, da jeg farvede mit hår. I stedet for at smøre det hele ind i rødt og brunt (den blonde gjorde jo ingen nytte) så burde jeg have undladt 1: den blonde farve og 2: at farve alle totterne. Hvis jeg nu bare have farvet et par stykker hist og her, eller havde farvet toppen mørk, og så lidt rødt i længerne, så havde det nok givet et meget anderledes resultat. Min præ-farvning blondering ville stadigvæk være at se. 

Så blev jeg så klog, men nu er skaden jo sket. Den sene aftenblondering virkede ikke efter hensigten - håret er stadigvæk bare brunt og rødt. 

Har smurt hele håret ind i olie. Jeg brugte det jeg lige havde her hjemme; ekstra jomfruolivenolie, advokadoolie og kokosolie. Har tænkt mig at lade det virke i håret i et par timer. 

Ingen kommentarer: